هتل تکسیم تاون

هتل تکسیم تاون استانبول Şehit Muhtar, Tarlabaşı Blv No:60, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

معرفی و تصاویر

‌چه با اهداف تجاری راهی استانبول شده‌باشید و چه این شهر را برای گردش و تفریح انتخاب کرده‌اید، در هر حالت هتل تکسیم تاون (Taximtown Hotel) بهترین گزینه برای اقامت در این شهر است. این هتل علاوه بر مجهزبودن به بهترین امکانات رفاهی ممکن، موقعیت مکانی بسیار مناسبی هم دارد و مسافران در طول سکونتشان در هتل، به‌راحتی می‌توانند به بهترین جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید استانبول دسترسی داشته باشند. هتل تاکسیم تاون یک مرکز تجاری کاملا مجهز و همچنین اتاق کنفرانس و جلسه نیز دارد که انتخاب مناسبی برای برگزاری جلسات و رویداهای کاری شما محسوب می‌شود. در واقع، هر خدماتی که برای یک اقامت راحت و بی‌دغدغه به آن نیاز دارید، در این هتل برای شما فراهم شده‌است.

اتاق‌های هتل تکسیم تاون استانبول

هتل تاکسیم تاون طیف گسترده‌ای از اتاق‌ها را متناسب با نیازهای هر مسافری ارائه می‌دهد؛ از اتاق‌های دنج یک نفره گرفته تا سوئیت‌های جادار. واحدهای اقامتی هتل به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی و چیدمان شده‌اند و فارغ از شلوغی بیرون هتل، فضای دنج و آرامی را برای سکونت شما فراهم کرده‌اند. هتل تکسیم تاون مجموعا ۳۶ اتاق دارد که تمامی آن‌ها به امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دسترسی به اینترنت پرسرعت مجهز هستند. انواع مختلف اتاق‌های هتل در ادامه معرفی شده‌اند:

  • اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل
  • اتاق دلوکس سه نفره یک تخت دبل و یک مبل تخت‌خواب‌شو
  • اتاق دلوکس سه نفره با ۲ تخت سینگل و یک مبل تخت‌خواب‌شو
  • اتاق خانوادگی چهار نفره با یک تخت سینگل، یک تخت دبل و یک مبل تخت‌خواب‌شو

امکانات هتل

هتل تکسیم تاون به امکانات رفاهی عالی مجهز شده است که وای‌فای رایگان، سونا و جکوزی، لوازم بهداشتی رایگان، چای‌ساز در هر اتاق، بخشی از آن‌ها هستند. همچنین، مسافران در طول اقامت خود می‌توانند به رایگان از صبحانه هتل استفاده کرده و در صورت تمایل، با پرداخت هزینه، خودرو خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. استخر سرپوشیده، صندوق امانات با قابلیت نگهداری از لپ‌تاپ، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون LCD، از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند. 

رستوران‌های هتل  تکسیم تاون استانبول

در هتل تاکسیم تاون، می‌توانید از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید، بدون اینکه هتل را ترک کنید. رستوران هتل طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و ترکی را ارائه می‌دهد که با مواد اولیه تازه و محلی تهیه شده‌اند. رستوران در پشت بام هتل قرار دارد و مناظری خیره‌کننده از خط افق شهر را ارائه می‌دهد

 

 

مشخصات

مشخصات تماس

Şehit Muhtar, Tarlabaşı Blv No:60, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey